معبر سایبری بیت الشهدا

🌼 دعای سلامتی امام عصر(عج) 🌼 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً برحمتک یا ارحم الراحمین
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

شهیدمدافع حرم مسلم نصر+وصیتنامه

شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۵۴ ق.ظ

وصیت نامه شهید مدافع حرم مسلم نصر

ولادت: 1359/6/2جهرم

شهادت: 1394/7/30

اللهم صل علی محمد و آل محمد

حمد و سپاس بی کران بر ذات احدیت و باری تعالی که برا این حقیر نعمت وجود بخشید و در برهه ای از این زمانه قرار داد که بتوان ذره ای دین به مکتب و اسلام و راه و آرمان ادا نمود.

سلام و صلوات همیشگی خداوند و پیامبران و ملائکه و همه خلایق بر روح عظیم و بی کران پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) آن نجات بخش هستی.

سلام و صلوات خداوند بر وصی رسول (ص) ولی اعظم، امیرالمومنین (ص) آن یگانه یار و همدم و وصی به حق نبی اکرم (ص) و سلام و صلوات خداوند بر دختر نبی، کوثر شریعت، فاطمه زهرا (ص) آن شهیدی راه ولایت و سلام و صلوات بر فرزندان آن بزرگواران و ائمه بر حق مظلوم.

و سلام و صلوات بر آخرین ذخیره الهی، امید مستضعفان بقیه الله الاعظم (روحی و اروحنافداه)

وسلام و صلوات و رحمت های بی پایان الهی بر روح خمینی بت شکن، آن بزرگ عارف راستین که جانی دوباره بر عزت و عظمت اسلام جاری بخشید و تمامی شهیدان راه حق که با نثار خون گرانبهای خویش، مکتب تشیع و راه ولایت را جاودانه ساختند.

سلام و درود همیشگی بر رهبر عظیم الشان انقلاب، فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (دامت برکاته) آن یگانه پاسبان و رهبر و راهبر انقلاب، آن سید مظلوم که عزت، افتخار، توفیق و سلامتی روز افزون از ذات باری تعالی جهت آن مقام شامخ از درگاه الهی مسئلت دارم؛ ان شاءالله تا ظهور دولت یار و قیام مهدی (عجل الله تعالی فرجه)

خانواده عزیز؛ برادران و خواهران و مادر گرامی؛

شهادت نعمت بزرگی است که بر هر کسی عطا نمی شود. اگر این بنده ی سراپا تقصیر، توفیق آن شد، بدانید که راه حق و سیر تسلیم راه ولایت، همراه و ملازم بودن با آن، سعادت دنیوی و اخروی در پی آن خواهد بود.

در این مقطع زمانی که همگی استکبار و گردن کشان ستمگر، کمر به همت تضعیف و تسلیم ساختن انقلاب و نظام اسلامی با تمامی شیوه های فرهنگی، تبلیغی، جنگ نرم و تسخیر کردن فکر و ذهن جوان ما دارند، همگی ما باید در فتنه ها از مسیر حق منحرف نشویم و چشم به چراغ بان و روشنای راه این مسیر، مقام عظمای ولایت باشیم.

همسر و فرزند عزیزم؛

حجاب، آن یادگار فاطمی همیشه به یاد داشته باشید و همگی بدانید که این حجاب فاطمی، مصونیت و رستگاری است.

مبینای عزیز؛

بابا به تو خیلی علاقه دارد و همیشه در ذهن و خاطر بابا خواهی ماند و شاهد رشد و پیشرفت تو در عرصه ی دینی، مکتبی و انقلابی و درس و مدرسه خواهم بود که ان شاءالله به درجات بالای معنوی و علمی بروی و افتخاری برای اینجانب باشی.

همسر و فرزند و خانواده و ماد و خواهر و برادران و تمامی دوستان و همکاران، بیایید از همدیگر بگذریم که خدا هم از ما بگذرد و در حق هم حلالیت بخشیم که خداوند رحمت های خودش را بر ما جاری سازد؛ ان شاء الله.

دوستدار همیشگی شما مسلم نصر

1394/7/13

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی