معبر سایبری بیت الشهدا

🌼 دعای سلامتی امام عصر(عج) 🌼 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً برحمتک یا ارحم الراحمین
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

نام : علی اکبر
نام خانوادگی : ابراهیمی بشکانی
نام پدر : رضا
تاریخ تولد : 1341
محل تولد : روستای بنیز
تحصیلات : دیپلم علوم تجربی
تاهل : مجرد
یگان : -
مسئولیت : تک تیرانداز
نوع عضویت : رسمی
شغل : محصل
تاریخ شهادت : 1359/9/13
محل شهادت : کوی ذوالفقاری آبادان
نحوه شهادت : اصابت ترکش خمپاره
عملیات : تدافعی آبادان
محل دفن : گلزار شهدای بنیز _یزد

 

شهید علی اکبر ابراهیمی در سال 1341 در روستای بنیز متولد گردید . تحصیلات خود را در بنیز آغاز نمود و جهت ادامه تحصیل به یزد رفت.

در ایام انقلاب که وی در سنین نوجوانی قرار داشت به طور مستمر در راهپیمایی ها و اجتماعات سیاسی شرکت می کرد و نقش مؤثری ایفا می نمود. حتی با تهیه و پخش عکس امام و شهدا به تبلیغات می پرداخت. وی جهت امرار معاش و گذراندن زندگی در تابستان ها به کرج رفته و کار کشاورزی می پرداخت.

از جمله اخلاق حسنه ی ایشان سعی در انجام کار ها برای رضای خدا بود و از انجام کار برای غیر خدا سرباز میزد.

پس از اخذ مدرک دیپلم در سال 1359 به عضویت سپاه درآمد و پس از گذراندن آموزش در باغ خان یزد به جبهه اعزام گردید.

این پاسدار رشید اسلام در آذر ماه 1359 در منطقه ی آبادان کوی ذوالفقاریه بر اثر اصابت گلوله ی توپ به فیض شهادت نازل گردید و پیکر پاکش در گلزار شهدای بنیز به خاک سپرده شد.

 

شهید علی اکبر ابراهیمی دروصیت نامه خود آورده : درود بر ملت مبارز ایران درود بر ناجی انسانها و رهبر گرانقدر ما نایب امام زمان حضرت آیت الله امام خمینی هم اکنون که من جانم را فدای دین و تکریم کردم هم اکنون که جوانان ما در راه اسلام بر علیه کفار می جنگند هم اکنون اسلام در اوج پیروی است هم اکنون که از خون جوانان لاله های سرخ از زمین بیرون آمده است ما پیروز شدیم (اسلام پیروز است).

سلام من بر تمام برادران پاسدار و ارتش و ملت ایران اکنون که من جانم را این جان بی ارزش را فدای مکتب و دینمان کردم امیدوارم خداوند بپذیرد چه زشت است در بستر مرگ طبیعی مردن چه زشت است شهرها را خالی کردن و هراسیدن از این اجنبی ها و چه زیباست در صحنه های جنگ در راه حق شهید شدند.

اکنون  امیدم این است که همیشه و همیشه شما جوانان غیرتمند بر علیه کفر بجنگید و نگذارید اینها سرزمینهای اسلام را غصب کنند و انقلابمان را به تمام جهان صادر کنید.

سلام من بر تو ای پدر، ای مادر، ای خواهر، ای برادر افتخار کن که فرزندی از خانواده تان توانست به دیار الله بشتابد.

مبادا بر سر مزار من گریه کنی که باعث خشنودی دشمن می شود همیشه صبور و بردبار باشید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی