معبر سایبری بیت الشهدا

🌼 دعای سلامتی امام عصر(عج) 🌼 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً برحمتک یا ارحم الراحمین
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

شهید احمدچوقادی+وصیت نامه

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ق.ظ

 

وصیت نامه شهید احمد چوقادی

اَلذینَ آمنوا وَ هاجروا و جاهَدوا فی سَبیل ِ الله بِاموالهم و اَنفسهِم اَعظمُ درجةً عندَ اللهِ واولئکَ هُم الفائزون

این آیه شریف می‌فرماید: آنانکه ایمان آورده‌اند و از وطن هجرت کرده‌اند در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند برای آنها در نزد خدا مقام بلندی است و آنان رستگاران و سعادتمندان دوعالمند .

با بزرگواری الله آفریننده زمین و تمام آسمانها و بزرگ مردان اسلام از زمان آدم تا زمان محمد(ص) و زمان امام زمان (عج) و نایب برحقش خمینی بزرگ وصیت نامه خویش را آغاز می‌کنم.

من به پدر و مادرم سفارش می‌کنم که همیشه دعا کنید تا این جنگ تحمیلی و جنگهای دیگر اسلام با آمریکا و دیگر کشورهای کافر به نفع مسلمین پیروز شود.

همیشه دعا کنید فرج امام زمان نزدیک گردد. دعا کنید که امام امت نایب امام زمان تا ظهور مهدی برای این ملت باقی بماند و رهبری کند و عمری طولانی داشته باشد تا به کمک این رهبر بتوانیم قدس عزیز را آزاد کنیم. من دیگر به آرزویم رسیدم. مادرعزیزم من اگر شهید شدم برایم گریه نکنید که دشمنان ما شاد شوند، من و همه رزمندگان ادامه دهنده راه حسین(ع) هستیم اگر آنروز نبودیم حسین را یاری کنیم امروز هستیم که نایب حسین (ع) را یاری کنیم.

 فرزندانتان را تربیت اسلامی دهید تا ادامه دهنده راه معصومین خدا باشند. اسلام همیشه پیروز بوده و هست و من از امام زمان همیشه خواسته‌ام به آرزویم برسم. خون ما یاری دهنده اسلام است ما می‌جنگیم و به آرزویمان می‌رسیم.

والسلام

منبع:معاونت فرهنگی بنیادشهیدشهرضا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی