معبر سایبری بیت الشهدا

🌼 دعای سلامتی امام عصر(عج) 🌼 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً برحمتک یا ارحم الراحمین
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

طلبه شهید علیرضاکیفر+وصیت نامه

جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۰۶ ب.ظ

وصیت نامه طلبه شهید  علیرضا کیفر

 اِنَ الذینَ آمَنوا و هاجَروا و جاهَدوا فی سَبیل اللهِ بِاَموالِهم و اَنفسِهِم اَعظم درجةً عندَالله و اولئِک هُمُ الفائزونَ

پس از شهادت به وحدانیت خداوند و درود بر مبلغین رسالتش خصوصا حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی(ص) و ائمه معصومین(ع) و درود و سلام بر دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت بقیة الله الاعظم روحی و ارواح العالمین له الفداء و با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و امید امت و درود بیکران به همه شهیدان راه حق و آزادی.

من با آگاهی کامل و عشق و علاقه به اسلام و لبیک به پیام حضرت امام و برای خدا با نیتی خالص به سوی جبهه شتافتم تا ثابت کنم تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامی و رهبرم حمایت می‌کنم و هدف و مقصدم راهی است که توسط پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم نشان داده شده و عشقی جز شهادت در راه خدا ندارم.

خداوندا امیدم به توست و غیر تو پناهی ندارم، هرچند معصیت کارم و بار گناهانم بر دوشم سنگینی می‌کند ولی از درگاه لطف و کرمت ناامید نیستم و به فضل و کرمت چشم دوخته‌ام.

از پدر و مادرم تشکر می‌کنم به خاطر زحماتی که برایم کشیدند و ناملایماتی که در راه بزرگ کردن من متحمل شدند و از آنها حلالیت می‌طلبم و استدعا دارم چنانکه در شهادت برادرم عبدالکریم صبور بودید درفقدان من نیز صابر و شاکر باشید، خط امام را پیروی کنید و با ضد انقلاب و منافق و صدامیان مبارزه کنید که به درستی جهاد دری از درهای بهشت است.

 سنگر مساجد را رها نکنید و در نماز دشمن شکن روز جمعه فعالانه شرکت کنید که شرکت شما دوستان اسلام را شاد و دشمنان اسلام را ذلیل می‌کند.

به دوستان و همشهریانم توصیه می‌کنم که جبهه را پر کنید و نفاق و پراکندگی و شایعه پراکنی را کنار بگذارید و با یکدیگر متحد باشید و روحانیون که علمدار نهضت بوده‌اند را یاری کنید.

 والسلام  

  علیرضا کیفر

منبع: معاونت فرهنگی بنیاد شهید شهرضا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی