معبر سایبری بیت الشهدا

🌼 دعای سلامتی امام عصر(عج) 🌼 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً برحمتک یا ارحم الراحمین
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

نامه ای به بهشت

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۳۹ ب.ظ
بابا علی سلام دلم خیلی برات تنگ شده امروز سی روزه که رفتی بابا یی چرا از پیشم رفتی پیش خدا حتما از دستم ناراحت شدی آخه وقتی رو ویلچر بودی غصه می خوردم دلم می خواست دنبالم بدویی یا بغلم پرتم کنی بالا بابا نمی خوام باهام بازی کنی نمی خوام اذیت بشی فقط بیا پیشم باش رو ویلچر باش اما باش

وقتی تهران بودی به خدا می گفتم من بمیرم اما بابام  نمی ره خانم معلمم میگه خدا بچه ها رو خیلی دوست داره اما بچه شهیدا رو بیشتر دوست داره یعنی خدا تو رو برد که منو بیشتر دوست داشته باشه

من خدا رو خیلی دوست دارم اما تو رو هم خیلی دوست دارم راستی بابا مامانت خوبه الآن پیش مامانتی یا پیش دوستات

بابا جاییت درد نمی کنه دیگه درد نداری نفست خوبه

باشه بابا اگه پیش مامانت با دوستات خوبی منم تحمل می کنم اما بابا ندیدنت خیلی خیلی سخته

آخه تا قیامت نمیشه ببینمت به مامان می گم قیامت کی میشه

مامان میگه تا مهدی نیاد قیامت نمی شه

دیگه منم دعا می کنم مهدی بیاد بعد زود قیامت بشه ببینمت

بابایی خوش به حالت که تو بهشتی اینجا هیچ خوب نیست

نامه رو هیشکی نخونده اول تو بخون برا مامانت هم بخون

بابایی از مامان پرسیدم یتیمی یعنی چه

مامان گریه کرد گفت یعنی مظلو میت یعنی کربلا یعنی رقیه

بعد منم فهمیدم خدا خیلی دوستم داره که شدم مثل رقیه

بابا بغلم کن دلم برات یک ذره شده دوست دارم بابایی

از طرف مبینا سراج دختر

شهید علی رضا سراج  

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی