معبر سایبری بیت الشهدا

🌼 دعای سلامتی امام عصر(عج) 🌼 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً برحمتک یا ارحم الراحمین
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

شهیدسیدنصیب الله آرام بُن+وصیتنامه

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۳۹ ق.ظ
 

نام شهید: سید نصیب الله

نام پدر: سید حبیب اله

تاریخ تولد:1333

محل تولد: روستای شیخ هابیل

تاریخ شهادت: 66/5/4

محل شهادت: فاو

زیارتگاه : روستای شیخ هابیل

 

وصیتنامه شهیدسیدنصب الله آرام بن

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون

بـا درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى امام خمینى و بـا درود و ســلام بر شهیدان راه حق و حقیقت چند کلمه اى وصیت بــه شمــا ملت مبارز ایران بخصوص مردم و عشایر غیور دهدشت مى نمایم .

بدانید آنچه تا بحال ما را پیروز نموده است مشورت و خلوص و دعا و صداقت بوده است ، ما نه امکانات مادى کافى جهت مبارزه با این همه دشمن داریم و نه اعتقادى به برخوردهاى مادى داریم ، لذا سعى مى شود بعد معنویت و گناه نکردن تقویت شود زیرا نه آمریکا و نه شوروى و نه دیگران نمى توانند ما را شکست بدهند . با رخدایا این قطره خونى ناچیز و جان ناقابل مرا در راه گسترش اسلام از جان و دل بپذیر . و از خداى بزرگ مى خواهم مرا یارى کند تا در راه او قدم برادرم و تمام هستیم او باشد تا در این راهى که مى روم هرگلوله که بر تنم مى خورد به یاد الله تحمل کنم . و از برادران و خواهران عزیزم مى خواهم که من را ببخشند و از شما مى خواهم که مشکلات زندگى را کنار بگذارند و به اسلام زیاد توجه نمائید ، و اگر من شهید شدم و به آرزوى خودم رسیدم از شما مى خواهم که براى من گریه و زارى نکنید و پیراهن سیاه به تن نکنید و اگر مى خواهید گریه‌کنید و یا پیراهن سیاه بر تن کنید باید به یاد سرور شهیدان حسین بن على(ع) باشد ، و از همسر عزیزم مى خواهم که مرا ببخشد و در فکر من نباشد و به دنیاى زودگذر اهمیت ندهد و باید زینب وار باشد و از فرزندان من باشد مثل على اکبر و على اصغر و رقیه باشند و فرزندانم را اول به دست خدا و بعد بدست تو مى سپارم و باید راهم را ادامه بدهند . اگر شهادت نصیب بنده شد از شما استدعا دارم که امامزاده یحیى (ع) را تعمیر نمائید .

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته ‎

منبع : بنیاد شهیدکهگیلویه وبویراحمد7

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی