معبر سایبری بیت الشهدا

🌼 دعای سلامتی امام عصر(عج) 🌼 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً برحمتک یا ارحم الراحمین
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

شهید احمدفاضلی شورکی+وصیتنامه

جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱ ق.ظ

 

شهید احمد فاضلی شورکی

فرزند: حسن

شماره پرونده: 22111/61     کد شناسایی: 1551981

محل دفن: گلزار شهدای شهیدیه میبد

 

وصیت نامه شهید احمد فاضلی شورکی

22111/61-1/ش

بسم الله الرحمن الرحیم

« و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون »

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با درود و سلام فراوان به پیشگاه ولی عصر ( عج ) امام زمان و نایب برحقش امام خمینی یاری کننده مستضعفان و درود بر شهیدان گلگون کفن و رزمنده در جبهه های حق علیه باطل وصیت نامه ام به برادران و خواهران رزمنده و مسلمان این آب و خاک این است کسیکه در راه خدا کشته می شود هرگز نمی میرد بلکه زنده است و نزد خدا روزی می خورد و کسیکه به جبهه حق علیه باطل می رود از روی آگاهی و ایمان قوی به آنجا می رود و هیچ زوری او را به جبهه نفرستاده است بلکه خود آن فرد است که به حرف خدا گوش داده و ایمان به الله را انتخاب کرده و به سوی آن پرواز می کند و زور در مورد ایمان معنا ندارد پس من وظیفه شرعی خود دانستم که با ایمانی که به خدا و روز قیامت داشتم پای به عرصه جهاد گذاشته و در راه خدا جهاد کنم که شاید خدا یاریمان کرد و توانستیم از گناهان پاک شویم و به وعده خودمان عمل کرده باشیم. خدایا ! ناامید نیستم من در خود به هیچ وجه لیاقت شهادت نمی بینم ولی آگاه هستم و می دانم که تو توبه پذیر هستی . . .

ای برادران و دوستان ! شهادت یک انتخاب است، انتخابی آگاهانه و مشتاقانه، حرکتی است شتابدار به سوی معشوق که نصیب هرکسی نمی شود. شما باید که خود شهید شوید تا فرزندانی شهادت طلب به بار آورید و بر شهید گریه جایز نیست. تسلیت نگویید و تسلیت نپذیرید بلکه تبریک بگویید و فقط به تبریک ها پاسخ بگویید تا روح شهادت طلب مسلمین هرچه بیشتر و بیشتر شکوفاتر شود. چقدر دورند از حقیقت کسانیکه دین را سپر جانشان ساخته اند در حالیکه سنت پیامبر و عترت به ما می آموزد که جان را سپر دین قرار دهید. عزیزانم تنها شهادت طلبی نمی تواند کارا باشد بلکه در کنار آن روح باید که فکری اسلامی و منسجم و مترقی و قوی وجود داشته باشد و این چیزی نیست بجز خط امام، خطی است کلی برای حرکت دائمی مسلمین و بر شماست که این فکر را که فکری مستقل و جدا از فکر احزاب و گروهها است افزایش دهیم و قوانین امام را بدون چون و چرا بپذیرید که سعادت ابدی در آن نهفته است و جهاد را فراموش نکنید که جهاد فی سبیل الله شکل تکامل مبارزاتی است.

و اما وصیتم به پدر و مادرم این است که از من راضی باشید چون در زندگیم خیلی به شما اذیت کردم و کارهایی که من کردم و باعث ناراحتی شما شد چشم پوشی کنید و از آن بگذرید و در مرگ من گریه نکنید که گریه شما مرا آزرده می کند پس شاد و خوشحال باشید تا روح من شاداب باشد و خواهرانم همگی از من راضی باشید و در مرگ من همچون زینب استوار و پایدار باشید و زینب وار عمل کنید.

و اما شما دوستان و رفقا امیدوارم که از بدیهای من بگذرید و مرا خوشحال کنید و از من راضی باشید دیگر عرضی ندارم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

احمد فاضلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی