معبر سایبری بیت الشهدا

🌼 دعای سلامتی امام عصر(عج) 🌼 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً برحمتک یا ارحم الراحمین
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

ویژه نامه شهدای فتنه آبان 98

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۱ ق.ظ

به گزارش معبرسایبری بیت الشهدا:

در پی حوادثی که با سوء استفاده اشرار از اعتراض به‌حق مردم نسبت به گرانی ناگهانی بنزین صورت گرفت، تعدادی از نیرو‌های نظامی و مردم عادی توسط اشرار و عوامل نفوذی دشمن به شهادت رسیدند.

اولین شهید اغتشاشات اخیر که در رسانه‌ها خبر شهادت او منتشر شد، شهید «ایرج جواهری» از اهالی کرمانشاه بود. وی از کارکنان پلیس منطقه الهیه کرمانشاه بود که روز شنبه 25 آبان در پی حمله اشرار مسلح به کلانتری مجروح شد و مدتی بعدبه شهادت رسید.

غرب تهران از جمله مناطقی بود که در روزهای اعتراضات اخبار اتفاقات آن از طریق شبکه‌های خبری و در نبود اینترنت سراسری زبان به زبان به گوش می‌رسید. اتفاقات پیش آمده در برخی از این مناطق از تصورات فراتر رفته و حجم تخریب‌ها مردم را شوکه کرد. در ملارد شهریار علاوه بر تخریب برخی از فروشگاه‌ها و به آتش کشیدن ساختمان‌ها و بانک‌ها کار به درگیری‌های خیابانی‌ هم کشیده شد و تعداد زیادی از نیروهای نظامی مجروح شده و تعداد دیگری به شهادت رسیدند. از جمله این افراد شهید مرتضی ابراهیمی متولد سال 63 و دارای دو فرزند بود که یکی از آن‌ها تنها 40 روز سن داشت، وی از نیروهای پاسدار گردان امام حسین (ع) در شهرستان ملارد بود. گفته شده ابراهیمی پس از محاصره توسط اغتشاشگران با ضربات قمه و چاقو به شدت مجروح و سپس شهید شده است.


شهید مصطفی رضایی از کارکنان شهرداری نیز شهید دیگر اغتشاشات ملارد بود که به ضرب گلوله به شهادت رسید. به گفته خواهر این شهید وی به قصد خرید از ساختمان شهرداری خارج شد اما پس از بازگشت به ساختمان توسط اشرار محاصره شده و با تیراندازی به سمت او و برخورد تیر به شاهرگ پس از خونریزی زیاد به شهادت رسید.


شهید رضا صیادی نیز از شهدای اغتشاشات اخیر در استان خوزستان بود. این شهید اهل اهواز و از نیروهای یگان ویژه واحد رهایی گروگان بود که در اهواز به دست اشرار مسلح به شهادت رسید.

شهید بسیجی مجید شیخی که در اسلامشهر به شهادت رسید شهید دیگر حوادث تهران بود که اطلاعات زیادی از وی در دست نیست.

سروان پاسدار اکبر مرادی شهید دیگر استان خوزستان در ماهشهر بر اثر اصابت گلوله و خونریزی از ناحیه سینه و شکم به شهادت رسید. وی پس از چند روز در غروب جمعه ی1 آذرماه98 به جمع شهدا پیوست.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی