معبر سایبری بیت الشهدا

🌼 دعای سلامتی امام عصر(عج) 🌼 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً برحمتک یا ارحم الراحمین
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

شهید حسین احمدی+زندگینامه

سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ق.ظ


شهید حسین احمدی 
نام پدر: محمد قاسم
تاریخ تولد: 1354/01/01
محل تولد: بندرعباس
محل شهادت: ایستگاه ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس
تاریخ شهادت: 1393/01/22
درجه: ستواندوم

گزیده ای از زندگینامه شهید:
شهید حسین احمدی در یکم فروردین 1354 در روستای آغاسین دهستان سیاهو از توابع شهرستان بندرعباس در خانواده ی مذهبی دیده به جهان گشود وی از 9 ماهگی همراه خانواده گرامیش به بندرعباس عزیمت نمودند و ساکن شهرستان بندرعباس محله درخت سبز شدند. از آنجایی که که پدر بزرگوار ایشان استاد قرآن بودند در همان دوره کودکی با کلام روح انگیز قرآن نزد پدر بزرگوارشان آشنا شدند.
وی دوره ی ابتدایی را در دبستان شهید شیخی فینی و دوره راهنمایی را در مدرسه شهید آیت ا... مدنی گذراند. سپس دوره ی متوسطه را در دبیرستان ابن سینا گذراند و در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل گردید. در سال 1377 تا 1379 جهت انجام خدمت مقدس سربازی به مرکز آموزش نیروی زمینی ارتش 05 کرمان اعزام شدند و پس از گذراندن دوره آموزشی جهت ادامه خدمت به تهران رفتند.
شهید در مورخ یکم فروردین 1380 ازدواج نمود ودرخانه پدرشان زندگی مشترکشان را آغاز نمودند. در همین سال بود که پدر بزرگوارشان را از دست دادند و سایه محبت پدری از سر خانواده ایشان کم شد اینجا بود که حسین مسئولیتش دو چندان شد.
ایشان مدتی در پالایشگاه نفت بندرعباس مشغول به کار شدند. اما از آنجایی که حسین علاقه زیادی به نظام و رهبر انقلاب داشت به دنبال راهی بود که به انقلاب خدمت کند که با پیگیریهای خود در تاریخ هشتم آبان 1380 وارد نیروی انتظامی شدند و پس از گذراندن دوره ی آموزشی به زاهدان اعزام گردیدند و به مدت 7 سال در آن شهرستان برای امنیت مرزهای شرق کشور عزیزمان انجام وظیفه نمودند.
در همین سال ها بود که فرزند اول ودوم ایشان به دنیا آمدند، حسین با توجه به اینکه علاقه ی شدیدی به آقا امام حسین (ع) داشت نام دو فرزند عزیز خود را یکی محمد حسین و دیگری امیر حسین گذاشت.
از آنجایی که شهید عشق و علاقه بسیاری به خدمت و امنیت مردم و کشورش داشت نتوانست فرزند دومش که به دنیا آمده بود را تا دوماه ببیند. وی بعد از 7 سال مبارزه ی خستگی ناپذیر با اشرار و قاچاقچیان مسلح درمنطقه ی شرق کشور در سی ام خرداد 1386 به بندرعباس انتقال یافت و در کلانتری 11 بندرعباس به انجام خدمت پرداخت. در مورخه 1387/06/30 وارد دانشگاه هرمزگان شد و در رشته روانشناسی عمومی به صورت بورسیه ادامه تحصیل داد و در سال 1391 فارغ التحصیل شد.
بعد از اتمام دوره تحصیل مدتی در یگان امداد نیروی انتظامی خدمت نمود و در سال 1391 بنا به پیشنهاد فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس به ایست و بازرسی شهید میرزایی منتقل شد و به ادامه خدمت مشغول شد.
حسین همیشه به شهدا به خصوص شهدای نیروی انتظامی غبطه می خورد و در کلام و صحبتهایش همیشه آرزوی شهادت بود. نامبرده در همین سال به زیارت کربلای معلی به همراه همسرشان مشرف شدند و عهد و پیمان مجددی با سرور و سالار شهیدان آقا امام حسین(ع) بستند که درسی از مکتب شهادت امام حسین بیاموزند. خلاصه در سال 1391 در کنکور سراسری ارشد پذیرفته شدند و در رشته روانشناسی بالینی شروع به تحصیل نمودند و در حال گذراندن ترم سوم این رشته بودند که سرانجام در سحرگاه روز جمعه مورخه 1393/01/22 درحین انجام وظیفه پس از یک مبارزه شجاعانه و غرور آفرین با اشرار و قاچاقچیان مسلح در حوالی پاسگاه شهید میرزایی به آرزوی دیرینه خود رسید و به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پیکر مطهر ایشان در زادگاهش روستای آغاسین (پاگرو) آرام گرفت. روحش شاد و یادش گرامی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی