معبر سایبری بیت الشهدا

🌼 دعای سلامتی امام عصر(عج) 🌼 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً برحمتک یا ارحم الراحمین
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

متن اصلی وصیت نامه شهید احمد شریفی:

 

بسم الله الرحمن الرحیم‌ ­

 

همانطوری‌ که رهبر عالیقدر و دلسوز جهان بشریّت فرموده اند: «جنگ جنگ است و عزت و شرف میهن و دین ما در گرو همین مبارزات است». من بنا به وظیفه شرعی و انسانی خودم پا به میدان جنگ نهادم و در حقیقت برای من زندگی و خانواده و آسایش و مادیّات معنا ندارد. گرچه بعضی ها ظاهراً ما را دنیاطلب و راحت طلب قلمداد کرده اند، اما زندگی ما و رفتار ما و هدف ما به همه ثابت خواهد کرد که ما چه می خواستیم و چه می خواهیم.

 

ان شاءالله بعد از مدت کوتاهی دامن امام حسین ( ع) را خواهیم گرفت و برای شهدای مان گریه خواهیم کرد. هیچکس چه از خانواده و چه از دوستان در صورت شهید شدنم حق سوء استفاده از نامم را ندارند. چون هیچ منتی ندارد و هر کاری هم کرده باشم وظیفه شرعی و انسانی ام بوده است.

 

اگر کسانی چه از خانواده و چه از دوستان با انقلاب موافق نیستند در صورت شهید شدنم حق دفاع و تعریف و شرکت در جلسات عزاداری و غیره مرا ندارند. حقوقی که در سپاه برایم تعیین شده است ماهی 500 تومان آن را به فقرا بدهید و بقیه را بین خودتان ( پدر و مادر) عادلانه تقسیم کنید.

 

هر کس از خانواده، اقوام و خویشان ما که ضد انقلاب و یا نسبت به انقلاب بی تفاوت می باشند، پدر و مادرم بنا به وظیفه شرعی ( توْلی و تبرّی) موظفند که آنها را هر چه زودتر طرد کنند، در غیر این صورت در قیامت باید جوابگو باشند.

 

در مجلس ختم من فقط باید انقلابیون و افراد حزب الله گرداننده مجلس باشند. وصیت نامه مرا در جایی مخصوص که در روی قبر درست می کنند درج کنید. در این تاریخ که نامه را می نویسم مدت کوتاهی به حمله مانده است. فقط برای پیروزی اسلام دعا کنید.

 

به امید پیروزی حق علیه باطل.

 

احمد شریفی

 

تاریخ 31/1/1361

 

بر اساس این گزارش، شهید احمد شریفی فرزند محمد نبی و ربابه در روز بیستم آبان ماه سال 1342 در یاسوکند بیجار متولد شد. تا سال دوم متوسطه بهتحصیلش ادامه داد و با تأسیس سپاه پاسداران به عضویت این نهاد درآمد.

 

شهید احمد شریفی در روز دهم اردیبهشت ماه سال 1361 در منطقه عملیاتی فکه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و در گلزار شهدای‌ زادگاهش به خاک سپرده شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی