معبر سایبری بیت الشهدا

🌼 دعای سلامتی امام عصر(عج) 🌼 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً برحمتک یا ارحم الراحمین
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

شهیده فاطمه اسدی

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۱۳ ق.ظ


شهیده فاطمه اسدی متولد سال ۱۳۳۹ در روستای ماموخ علیا در استان کردستان بود او به همراه پدر و مادرش در فضای پاک روستا رشد و نمو کرد و به علت محرومیت و عدم توانایی کار کردن پدر و مادر در کنار سایر اعضای خانواده قرار گرفت و از تحصیل باز ماند.
او در اداره امور زندگی به خانواده خود کمک می کرد و بعدا با شاه محمد محمودی ازدواج کرد و به عنوان یک بانوی خانه‌دار در زندگی در اداره امور فعالیت می کرد.


پس از اسارت همسر او توسط گروهک‌های ضد انقلاب او یک زن بی سرپرست با یک کودک یک ساله در کمال فقر و تهیدستی باقی ماند و برای نجات همسر خود دست به کار شد.

او می‌داند که همسرش در اسارت است و برای آزاد کردن او مبلغ ۲۰۰ هزار تومان پول تهیه کرد و تمام زندگی خود را به حراج گذاشت تا این پول را به این گروه‌های ضد انقلاب بدهد.

اما این گروه در اوج خباثت همسرش را آزاد نکرد و او را نیز اسیر کرد و در یک نزاع بعد از یک ماه اسارت و شکنجه در ارتفاعات بهاروند به شهادت رساند.


پیکر مطهر این بانوی شهیده بعد از گذشت ۳۷ سال امروز دوشنبه ۱۷ آبان توسط کمیته جستجوی مفقودین شناسایی و کشف شد و قرار است پیکر مطهر این شهیده به عنوان اولین بانوی شهید تفحص شده در کنار بارگاه بی بی خاتون خواهر امام رضا(علیه السلام) به خاک سپرده شود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی